I'm coming home!

6 september 2013 - San José, Costa Rica

¡Hola amigos!

Ik ben hier intussen al begonnen met afscheid te nemen van iedereen en de valies is al zo goed als klaar. Morgenvroeg om 4 uur staat mijn taxi voor de deur en is mijn reis hier officieel gedaan. Met dubbele gevoelens zal ik in het vliegtuig stappen en afscheid nemen van een immens rijke ervaring die ik toch voor altijd zal meedragen. Bedankt allemaal voor jullie steun, de berichtjes op facebook of de blog, de kaartjes en briefjes, de skype-gesprekjes... Ik hoop jullie allemaal snel terug te zien!

Deze week was vooral een beetje afscheid nemen van alles en iedereen en zorgen dat alles in orde was om te vertrekken. In de voormiddagen werkte ik echter nog steeds in Hogar de María. Wat ga ik die lieverds missen! Voor hun veiligheid is het verboden om foto's van hen te uploaden, maar ik kan je verzekeren dat ze er ook geweldig lief uitzagen.

Vandaag staat enkel nog het maken van de valies op het programma en nadien zou ik graag in mijn bedje kruipen. Of dat ook snel gaat lukken is nog maar de vraag, aangezien heel San José plots gek geworden is door de voetbalmatch Costa Rica-VS deze avond. En dan dacht ik eens aan de voetbalgekte in België te ontsnappen, is het hier plots 10 keer erger ;) Achja, er is nog altijd tijd genoeg om op het vliegtuig te slapen :)

Vele groetjes en tot snel! :D

Ruth

1. Paulien:
    6 september 2013
    ik kan niert wachtn tot je thuis bent ! en ik ook, zodat we elkaar nog eens kunnen zien ! veilige vlucht x
  2. Ruth:
    6 september 2013
    Zie maar dat jullie ook veilig thuis geraken :D Tot snel!
  3. Pap:
    7 september 2013
    Fiesta zeker? Sim zocht het op: 3-1 voor Costa Rica!