Mi familia tica

14 juni 2013 - Aalst, België

¡Hola a todos!

Binnen exact 1 maand vertrek ik, het aftellen kan nu echt beginnen!
Vandaag ook mijn allerlaatste examen Frans gemaakt, maar er was nog meer leuk nieuws: een mail uit... Costa Rica!

Eindelijk kreeg ik informatie over het gastgezin waarbij ik acht weken zal verblijven. Het is de familie Morera Castillo geworden. De mama heet Ligia en zij is huismoeder. De papa heet Victor en hij is op pensioen. Ze hebben meerdere zonen en dochters, maar er is er maar 1 die nog elke dag thuis komt: Felipe, hij is 19 jaar.

Het huis ligt in Sabanilla, Urbanización San Marino in San José.
De adressen in Costa Rica zijn echter nogal ingewikkeld, dus wordt er aangeraden post te versturen naar de school waar ik les zal volgen. De kans is dan veel groter dat de post ook op de juiste plaats belandt. Dus dit zal mijn postadres zijn:

CRLA
P.O. Box 1966-2050
San José
Costa Rica

Vele groetjes,

Ruth

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Lien:
    14 juni 2013
    Van mij krijgt ge zowiezo al een briefje ze :D
  2. Rein:
    15 juni 2013
    Ruthie!!
    Het komt nu zo dichtbij! Ik kijk er echt al naar uit in jouw plaats! Ik denk dat je't wel naar je zin zal hebben in dat gastgezin :) Ik zal je zeker briefjes en kaartjes sturen! :D
  3. Tante Marianne:
    22 juni 2013
    Waw, Ruth! Ik heb even gesurft naar de website van je school en dat ziet er allemaal héél veelbelovend uit! Naast die Spaanse les zou ik er direct danslessen en kooklessen willen gaan volgen, maar lessen drama zullen ook wel iets voor jou zijn hé! En daarna 4 weken je Spaans oefenen met de kids, het zal een onvergetelijke ervaring zijn! Wij zijn alvast heel nieuwsgierig naar je reisverhalen en foto's!! En natuurlijk mag je van ons ook post verwachten op school :-).
    Vier eerst nog maar goed afscheid van je school en je vrienden en dan in rechte lijn naar 14/7!!
    Hasta la vista!
  4. Defleurkes:
    29 juni 2013
    Klinkt super leuk, wij zullen jou op de voet volgen!!
    ¡Buena suerte!