La preparación

10 mei 2013 - Aalst, België

Binnen 65 dagen zit ik op de vlieger... Het komt steeds dichterbij!
De voorbereiding is intussen al langzaam aan begonnen.
Spaanse lessen op school werden aangevuld met wat zelfstudie op vrije momenten, de vliegtickets werden geboekt, een grote valies werd gekocht en vanmiddag is het dan tijd voor een bezoekje bij de huisarts voor enkele inentingen tegen tropische ziektes.

Over mijn gastgezin of vrijwilligersproject kan ik jammer genoeg nog niet veel zeggen. Die info komt pas eind juni.

Wat ik wel al weet, is naar welke school ik ga: de CRLA in San José! Wie daar graag meer over weet: www.spanishandmore.com.

Ik zal er 20 uur per week Spaans volgen en ik kan er zelf nog wat keuze-uren Koken, Dans of Debat aan toevoegen, maar dat zien we daar nog wel.

Tot binnenkort!

Ruth

1. Tasha:
    10 mei 2013
    Ik krijg al kriebels in jouw plaats!! Het komt ECHT dichter en dichter bij!! ;p
    Ik hoop dat je gastgezin meevalt en dat je het ginder enorm goed gaat hebben!! K ga uwen blog superneig opvolgen en O wee als ik eens een week niets van jou gehoord heb!! ;p
    Ik mis je nu al! ;)
    Dikke Kus!!!
  2. Pap:
    11 mei 2013
    Amai Ruth, ge zijt er al rap in gevlogen. We zijn er fier op dat je deze ervaring wilt en durft aan te gaan.
    De "quatorze juillet" zal er snel zijn. En dan gaan we supporteren, leren skypen en ook aftellen tot ge terug zijt ;)
    En pas maar op hé, misschien staan we wel eens onverwachts aan uw deur daar in Sint Jozef!
    Papa en mama